onsdag 25 juli 2012

And soon she will become a killer

















1. Funderar på att publicera mig själv kabom pang fuck you.





















2. Inte långt kvar tills jag o patrik stjärna lämnar sverige.
Patrik stjärna är alltså emil. Kom på att de är rätt lika.
Men kom på det också, att det inte är långt kvar.
Hejdå två veckor eller flera år. Jag vet inte.











3. Jag undrar vad det här är fören film!? Och varför smhi aldrig stämmer längre?




























4. Vart finns ni?
































5. Det låter överallt. Detta oljud överallt. Pecis överallt.
Det gnager i käkarna o öronen. Visste ni att de alltid är barnprogram på tv.
Visste ni att jag kan alla låtar utantill i dom. Jag har alltid tyckt igelkottar vart de sötaste.
Också rävar såklart. Jag ogillar matlådor ganska hårt, det känns liksom fel.
Tänk om jag skulle passa i rött hår? Att vara eller icke vara. Jävla apäckel.
Jag vet inte men jag ogillar små hundar, de känns också fel.
Jag borde ha ganska dåligt samvete. Men jag vet att ingen vet.
Det är jävligt slemmigt ute. Snart har jag varit kontorstant i sju veckor. Bara två kvar.
Jag saknar vissa röster, vissa skratt. Det är mitt fel. Alkohol är bara min vän, vi bröt som bästisar.
Jag ljuger nog mycket utan att veta om de. Men jag lovar de är bara för mig själv.
Fast jag är ofta ironisk också, här och där.
Sluta titta det känns inge bra.
Titta på mig nu mår jag väldigt bra.
Va vad saru?
Nej jag bara babbla på.




















6. Ps. Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar