torsdag 25 april 2013

Det roliga är att vi inte har någon balkong. Det andra roliga är att man kan sitta innomhus med öppet fönster och sola istället. Och här sitter jag naken i mitt fönster och solar medans jag skriver detta, perfekt!
I helgen blir jag och Emil kattberikade igen, min gamle siames Ziphold. 


























Idag blire även träning.
Lite tips! 

- Uteslut alla onödiga fetter, smör, ost, korv, såser osv.
Jag äter aldrig smör eller ost på mackor längre, utan keso är det bästa och också godaste!

- Drick vatten, massor!
Jag som aldrig vart så stort fan av vatten dricker det jämt nu med citron i.

- Ät tills du är nöjd, inte proppmätt!

- Banan är nya bästa vännen

- kaffe och Omega 3 hjälper fettförbränningen.
Har jag läst typ överallt och det verkar väldigt rimmligt.
Jag äter omega 3 tabletter varje dag.

- Powerwalka om du inte gillar att springa, det är nästintill lika bra.
Jag kan inte springa utomhus, inte än iaf tills jag kommit på hur man gör för att inte dö av andfåddhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar