måndag 6 maj 2013

"Ibland saknar man alla idioter som man aldrig lärde känna på riktigt"








































Kapten Röd – Saknade Vänner

Kapten Röd – Trasig

AKI – När solen går ner


Tio saker ni kanske inte vet om mig.

1. Jag började sminka mig när jag gick i åttan ungefär och då har jag aldrig sminkat mig varje dag förutom typ i nian. Sminka mig mer i nian än vad jag gjorde under gymnasiet.

2. jag är fruktansvärt rädd för att bli vuxen, känner mig som en person som inte borde bli vuxen.

3. Jag tycker det är jättekul att handla mat haha. Typ olika mataffärer.

4. Jag älskar djur och vela helst av allt jobba på ett zoo när jag var liten.

5. Jag har spelat både tennis och badminton

6. Min högsta dröm när jag var liten var att bli sångerska. Jag tyckte jag hade väldigt bra sångröst också...

7. Min mamma är endast 41 år, är hur snygg och cool som heslt.

8. Jag har ingen som helst kontakt med min pappa.

9. Jag lekte väldigt mycket med killar när jag var liten.

10. Jag tycker jättemycket om surströmming.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar