måndag 24 juni 2013

Keep it going

Mornarna börjar jag alltid med en väldigt god havregrynsgröt! Hatar vanlig havregrynsgröt men denna finns det knappt ord för. Jag andvänder fullkorns/fiber - havregryn

Du kokar havregrynen i mjölk helt enkelt. Men ta lite havregyn så det blir som en len välling. Koka på svag värme. Jag brukar ha i kardemumma också, då blir de ännu godare. Ät med bär, äppelmos eller nått annat gött!

Blev ingen bild för den jag hade är spårlöst borta?



































Efter en svullohelg, och då menar jag verkligen svullohelg, är jag igång igen med ett stenhårt ben/rumpa/mage- pass på gymmet idag! Så jäkla drygt när man druckigt alkohol, förstör så mycket. Så nu lär de gå ett tag innan jag dricker. Alkohol varje helg är ett stort NO om du vill bli fit. Jag dricker absolut inte lika ofta som förr, inge kul, inge bra, blä. Men klart de kan va jävligt kul också, vill dansa, saknar att dansa! Ingen dansar längre!

Blev även:
Blåbärspaj!
En hel BJ coockie dough!!!!
Pommes!
Massa kött!
Sås!

Och det var så jävla gott! Nästa onyttiga stund blir det med choklad har jag bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar